teisipäev, 9. jaanuar 2018

Tsau inimesed!
Selles postituses räägin ma teile oma vaheajast. Vaheaeg oli lahe. Vaheaja alguses käisin ma Rakveres oma sõbrannal külas, seal käsime me kinos ja mu sõbranna jäi magama. Siis vahepeal oli klassi jõulupidu pizzas ja jõulukontsert kirikus. Jõulud veetsin ma koos oma perega. Ma sain endale vaheajal väga hea sõbra Matu. Aastavahetusel olin ma Kata juures koos teise Kata, Hiie ja Markiga. Õhtul läksime me õue ja meiega tulid ka Matu ja ta sõbrad. Olime natukene aega õues ja siis me läksime Kata juurde kooki sööma. Hiljem läksime tagasi õue ilutulestikku vaatama ja tegime uue aasta lubadused🎆🎇. Peale aastavahetust käisin ma perega Jurmalas, seal oli väga tore. Vaheaja lõpus oli tantsuvõistlus. Vaheajal käisin kinos vaatamas Star Warsi, Maailma suurimat showmeest, Lauluässasid ja Jumanjit. Kindlasti kirjutage kuidas teie vaheaeg läks ja mis te tegite.
Pildiotsingu fireworks tulemus
https://c1.staticflickr.com/8/7134/7722572538_5cbe0dc746_b.jpg


1 kommentaar:

  1. "Tsau inimesed!" ei ole postitusele hea pealkiri, pigem võiks see olla sisu kirjeldav.

    VastaKustuta